یادداشت ها

(قرآنی ـ حدیثی ـ فقهی ـ ادبی)

(قرآنی ـ حدیثی ـ فقهی ـ ادبی)

🔸 دریافت نرم افزار پاکنویس (دستیار هوشمند نگارش فارسی)

🔸 پاک‌نویس به شما کمک می‌کند نوشته‌های خود را به زبان فارسی در محیط وُرد رایانه ویرایش کنید.
🔸شما می‌توانید متن خود را استانداردسازی کنید تا فرایند نگارش شما یک‌دست شود، اصول فاصله‌گذاری درست و رعایت نیم‌فاصله را در مقاله یا کتاب خود پیاده کنید و درنتیجه خواناتر و تمیزتر بنویسید.
🔸با استفاده از پاک‌نویس متن شما از خطاها و اشتباهات املایی حفظ می‌شود. در واقع پاک‌نویس ویراستار برخطی است که شما را یاری می‌کند تا اصول درست‌نویسی را بهتر و آسان‌تر رعایت کنید.
🔸پیشنهادهای اصلاح در این نرم‌افزار با سازوکارهای هوشمندانه‌ای به‌روز می‌شوند؛ بنابراین شما هر بار فهرست مناسب‌تر و بهبودیافته‌تری را در اصلاح خطاها می‌بینید.
🔸در این خطایاب با هدف آموزش ضمنی ویرایش فارسی، چرایی هر خطا بیان می‌شود تا کاربران به‌مرور یاد بگیرند خطاهای صورت‌گرفته را دیگر تکرار نکنند و در اصول درست‌نویسی زبان فارسی راهنمایی شوند.
🔸خطایابی متن شما در همان محیط وُرد انجام می‌شود و به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید ویراستاری نوشتهٔ علمی خود را انجام دهید. این نرم‌افزار برخط نسبت به انسان از دقت و سرعت بهتری برخوردار است و خطاهایی که گاه از چشم و قلم فرد می‌افتد از دید او دور نمی‌ماند.
🔸تولید شده در : مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی
🔸تاریخ درج : 1399/10/11

🔹حجم: 6.6 مگابایت
🔹 دریافت رایگان این افزونه
🔹 راهنمای تصویری
 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی